Rovno k podcastu...

Najnovšie články

Běh je jejich vášní. Vystudovali FTVS. A již 6 let motivují ženy k aktívnímu životnímu stylu... to j

Hledáte inspiraci jak začít budovat svůj online brand? Jak začít běhat? A nebo pochybujete o tom, že při full-time práci dokážete zároveň tvořit zajímavé projekty, které ovlivní komunitu kolem vás? Odpovědi na tyto otázky najdete v našem novém rozhovoru s inspirativním a energickým běžeckým duem, Bárou a Lenkou, které můžete znát i jako Holky ve Formě.


Dozvíte se také:

- Hodnoty, na kterých můžete postavit svou online fitness komunitu. - Co vás může motivovat, a o co se můžete opřít na cestě za vašimi sny. - Kde se inspirují a jak vznikají skvělé projekty a iniciativy, které mohou zaujmout i vaši fitness komunitu. Tak neváhejte a začtěte se… Bára s Lenkou se již na vás v rozhovoru těší 👇👀





1. Jaký je, v jedné větě, hlavní cíl a poslání projektu „Holky ve Formě“ z vašeho pohledu?


BÁRA: Naším cílem je motivovat a inspirovat všechny holky kolem nás, že být ve formě, může být každý. Důležité je si vybrat aktivitu, která vás bude bavit, sdílet jí s někým kdo je vám blízký a užívat si to!


LENKA: Pro mě je hlavním posláním blogu propojení lidí s podobnými zájmy o sport a vzájemná inspirace a motivace.



2. Na koho je váš projekt zaměřený? Kdo je vaší typickou „sledovatelkou“?


BÁRA: Holka ve Formě je z většího města, je jí mezi 20-40 lety, chodí do práce, nebo je na mateřské a chtěla by začít běhat a dostat se do formy. Baví jí sledovat hot trendy, zajímá se i o výživu a záleží jí na tom, jak u sportování vypadá, protože je pro ni důležité, aby i u sportu byla sexy a cítila se dobře.


LENKA: Naše cílovka jsou holky tak našeho věku, které se nám vlastně podobají. Žijí ve městě, ale rády unikají do přírody – většinou za sportovními zážitky. Jsou v pohodě a užívají si života. A stejně jako my se nechávají rády inspirovat zajímavými lidmi.




3. Svými aktivitami prezentujete určité hodnoty, které motivují a inspirují vaší cílovou skupinu. Dokázaly byste definovat, co vašemu publiku „chybí“, co hledají a co jim pomáhá se stát jejich lepší verzí sebe samých?


BÁRA: Našim sledujícím často chybí počáteční a velmi důležité informace o tom, jak začít běhat. Často mají obavy a dělají z komára velblouda. Jakmile jim dáme pár tipů a namotivujeme je, běh je často pohltí a stane se pro ně novým koníčkem. Běžecké komunity nejsou dnes cizím slovem. Ale mohlo by jich být více, a ne vždy vázané na běžecké tréninky – prostě parta holek si jde zaběhat.


LENKA: Myslím, že našemu publiku možná chybí pocit sounáležitosti. Chtějí někam patřit, a proto nás sledují. Nabalujeme kolem sebe lidi s podobným životním stylem, přestože to je spíše virtuální svět. Ale to, že sdílíme podobné hodnoty, nás spojuje. Taky jim možná někdy chybí vůle. Ale to mě taky ☺. Proto dělám blog, abych se donutila něco dělat, i když se mi nechce.