Rovno k podcastu...

Najnovšie články

8 důvodů, proč potřebujete jako sólo profesionál ve světě wellness svou online recepci


Základní myšlenkou, která mě při tvorbě Wellspace vedla a inspirovala je, že jde o nástroj vytvořený na míru potřebám všech sólo profesionálů ve wellness světě.





Wellspace představuje 3 kategorie služeb, pro které je aplikace přizpůsobená:




Poskytujete služby v těchto odvětvích? Ve Vašem podnikání jste “one-woman/man show” nebo studio či salón bez recepce? Ocitli jste se jako podnikatel v jedné z následujících situací?


Pokud jste se nad odpovědí pozastavili, čtěte dále, protože Vám v tomto článku představím našich 8 důvodů, proč každý profesionál potřebuje svou online recepci a na konci Vám ukážu, jak jednoduše ji můžete získat.





8 důvodů, proč potřebujete i Vy svůj rezervačný systém Wellspace:

  1. Odbíháte od probíhající služby pro jednoho klienta k telefonu či komunikaci s jiným klientem, který se u Vás chce objednat.

  2. Zdlouhavá komunikace o Vaší či klientově dostupnosti při realizaci Vašeho termínu - rezervace.

  3. Náročná organizace pracovního dne, která způsobí, že Vaši klienti čekají na svou službu nebo jejich služba není včas potvrzena či zrušena. Často tomu je i naopak, klient službu včas nezruší a Vám tím uteče příležitost získat náhradního zájemce.

  4. Při organizaci událostí (workshopů, profi školení, kurzů, atd.) je plánování a komunikace výzvou, protože Vaše emailová schránka je zahlcená dotazy klientů, protože všechny aktuální informace nejsou dostupné na jednom místě stručně a jednoduše (dostupnost, zrušení, základní info o události apod.)




  1. Šíření novinek o Vašem podnikání je neefektivní a není plně využito v reálném čase. “Reálným časem” myslím to, že všechny Vaše prezentační zdroje by měli být aktuální a dostupné Vašim klientům ihned (webové stránky, letáky, emailová komunikace)

  2. Chybí Vám čas, zručnost nebo finance na realizaci Vaší marketingové prezentace. Tuto aktivitu stále odkládáte, možný potenciál získání nových zákazníků a zvyšování spokojenosti svých stávajících zákazníků ztrá